PENGACARA MAJLIS ANDA

PENGACARA MAJLIS ANDA

Saturday 19 March 2016

PESERTA TERBAIK KURSUS PENGACARAAN MAJLIS

Assalamu'alaikum... Hye!
Ok, saya Khir Yaman nak share sikitlah mengenai pencapaian dalam bidang PENGACARAAN MAJLIS ni. 
Sebelum orang tanya saya mengenai " BOLEH KE KAU JD PENGACARA MAJLIS NI?"
saya pasti akan prepare dlu jawapan.
ok gambar2 di bawah ini antara pencapaian saya sebelum menjadi PENGACARA MAJLIS / DEEJAY.

 inilah dia.. Saya serius, saya kerja keras, saya fokus, saya habiskan wang ringgit untuk menuntu ilmu ini. Alhamdulillah.


Bersama Tn Hj. Nasri Sain. 
(Pengacara RTM)



Kemaskan diri dulu....baru macho beb!

 Kenangan..


Penyertaan!


Puan Zee Sinclair ( MantanPengacara/Pengulas RTM)



Tuan Haji Ngasri Sain 
(Bekas Pengacara/Pengulas RTM)
kini aktif dalam rakaman suara untuk iklan media TV dan Radio.
(Ayah kpd pelakon Bell, Ann, Darling Ngasri)


Bunting Kursus.

so, undilah saya sekarang!!!

seperti biasa, untuk tempah /booking 
- Pengacara Majlis
- Deejay
- P.A System
-Karaoke

016 682 0807 - Khir Yaman
@

No comments: